6 maja 2012

Program Ewy Chodakowskiej - "Szczupła w 4 tygodnie". Czy to działa?



Jako iż jutro mija równo miesiąc od kiedy zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską postanowiłam napisać krótką recenzję dotyczącą jej autorskiego programu. Przede wszystkim pragnę sprecyzować swoje wymagania - zbite, jędrne ciało bez grama cellulitu.



Trochę o moim ciele


Należę do osób szczupłych. Przy wzroście 166 cm ważę 64 kg. Uznałam, że dziewczyn takich jak ja jest tysiące. Młode, zgrabne, szczupłe. Niczym nie wyróżniam się w tłumie. Ale która z dziewczyn potrafi pochwalić się lekko umięśnionym brzuchem lub udami, które nie trzęsą się jak galareta przy każdym kroku? ;) Powiedziałam: "Oto mój cel!".


Bardzo ciężko było mi zdobyć płytkę z treningiem. W centrum 300-tysięcznego miasta obeszłam wszystkie możliwe kioski i saloniki prasowe i w żadnym z nich nie znalazłam miesięcznika. Zrezygnowana, wróciłam do domu i poskarżyłam się mamie, która z wieczornych zakupów wróciła... tak, tak ;) - z gazetą "Shape" kupioną w osiedlowym sklepie.


Na samym początku mojej przygody z Ewą to moja mama zaganiała mnie do ćwiczeń, bo z początku łatwiej mi było leżeć na kanapie lub siedzieć przed komputerem, a ćwiczenia "mogły poczekać".


Do dziś pamiętam swój pierwszy trening. Dotrwałam do końca, bo mam resztkę kondycji tancerki, ale było mi bardzo ciężko. Zlana potem, schasana, ale szczęśliwa zakończyłam swój pierwszy trening. I choć wtedy nie każde ćwiczenie udało mi się wykonać prezycyjnie - nie poddawałam się. Ćwiczyłam co drugi dzień. Przy ósmym treningu udało mi się oderwać uda od podłogi przy ćwiczeniu, w którym leży się na brzuchu (wg mnie i masy Wizażanek jest to jedne z najtrudniejszych zadań). I w ten sposób po dziesiątym treningu osiągnęłam szczyt formy i miałam ochotę na więcej i więcej.


Ostatnio ćwiczyłam cztery dni pod rząd. Nie jestem pewna czy aby na pewno był to dobry pomysł, bo po tych czterech dniach czuję, że moje mięśnie są nadwyrężone i potrzebują odpoczynku. Raczej wrócę do treningów co drugi dzień. Wczoraj ukończyłam piętnasty trening!



Efekty


Największym zaskoczeniem jest dla mnie fakt, iż moja skóra nabrała żywego koloru. Moja cera nie jest już tak ziemista i chłodna. Jeśli chodzi o ciało - jest bardziej "opływowe" i zbite na czym naprawdę mi zależało. Na brzuszku pojawił się zarys mięśni (po ukończeniu A6W nie miałam takich efektów jak teraz!). Cellulit to bardzo trudny przeciwnik i nadal z nim walczę. Przy pierwszych treningach "wyszedł na wierzch". Teraz jest o wiele lepiej i liczę na to, że wkrótce dzięki aktywności fizycznej, diecie i masażu bańkami chińskimi uda mi się go pokonać. 


Jestem na dobrej drodze. Trening nosi nazwę "Szczupła w 4 tygodnie". Cztery tygodnie to za mało by osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty. Te ćwiczenia mają na celu wypracowanie w nas nawyku poszukiwania stałych form aktywności fizycznej. Przyjmuję kolejne wyzwanie i ćwiczę przez kolejny miesiąc z Ewą i jej treningiem zamieszczonym na płycie magazynu "Shape".



Jeżeli i Ty chcesz ćwiczyć z Ewą, a nie masz płytki, o której piszę możesz zamówić ją tutaj:
prenumerata@quadwinkowski.pl

Ważne! Pamiętaj by w emailu zaznaczyć, że chcesz kupić wydanie z płytą






Źródła zdjęć:
  1. Zdjęcia z fanpage'u Ewy Chodakowskiej: 12
  2. Najładniejsze pośladki na świecie: 12
  3. Reszta zdjęć to pliki zachomikowane na komputerze

140 komentarzy:

  1. Też ćwiczę z Ewą, oby poskutkowało :) Samopoczucie po treningu jak najbardziej na plus, a to już dużo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczupłe owsze są ale za bardzo umięśnione , aż nie miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie podoba się taka sylwetka :) widać od razu, że dziewczyna ciężko nad nią pracuje, a nie jest jedynie szczupła jak 90% dziewczyn w tym kraju

      Usuń
  3. Te cwiczenia sa dla mnie rewelacja,cwicze co 2gi,co 3ci dzien..Po cwiczeniach czuje sie bardzo dobrze,i efekty sa juz widoczne,moje cialo jest poprostu duzo lepsze:)tylko mam troche problem,dlaczego podczas niektorych cwiczen trzesa mi sie łydki i stopy????Moze mogla by ktoras odpowiedziec czy u Was tez sie tak dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początek polecam magnez i kompleks witamin B. często tak jest, że osoba, która wcześniej rzadko albo w ogóle nie ćwiczyła bierze się za ćwiczenia i czuje drżenie poniektórych partii mięśniowych (z resztą weterani też borykają się z tym problemem). kolejna kwestia - na jakim podłożu ćwiczysz i czy robisz to boso/w obuwiu/jedynie w skarpetkach. wiele czynników może powodować to wrażenie. pozdrawiam :)

      Usuń
    2. to znaczy ze pracują ... mi sie przy niektórych ćwiczeniach trząsą uda i brzuch

      Usuń
  4. juz pare razy cwiczylam z ewa,lecz niestety jestem ogroomnyym leniem i czasem mysle i mysle zeby cwiczyc no i nie wstaje wkoncu z tej sofy i nie cwicze :( az mi wstyd!! dzis juz cwiczylam z mel b na brzuch bo to najwiekszy problem:( ale od jutra co drugi dzien SKALPEL!! a po jakim czasie cwiczen mialas pierwsze efekty? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam jednak jeśli ćwiczenia wejdą Ci w nawyk (ponoć potrzeba 21 dni regularnego wykonywania danej czynności by weszła w owy nawyk) to dzień bez treningu będzie dniem straconym, niepełnym - ja tak mam :) jakieś pierwsze efekty widziałam po miesiącu ćwiczeń 3-5 razy w tygodniu. pozdrawiam i bierz się do roboty :) sama będziesz miała śliczne ciałko, a nie będziesz jedynie zmuszona podziwiać ciała innych ze swojej kanapy :)

      Usuń
    2. Hej :)
      Fajny blog, przyjemnie czyta się tak różne tematy, bo o samych włosach w sieci już za dużo blogów.
      Mam prośbę, czy podałabyś żródło zdjęcia, o tego: http://3.bp.blogspot.com/-YQRiRk1tDcs/T6ZjGbpVY7I/AAAAAAAAAZQ/CjI3nZ4NZkE/s1600/cialo.png lub jeśli nie znasz źródła, to wysłałabyś bez podpisu? Zakochałam się w tym zdjęciu, to moja inspiracja do dalszych ćwiczeń i chcę ustawić na tapetę :D:D

      Usuń
    3. dziękuję :) niestety nie znam źródła tego zdjęcia, ale myślę, że jeżeli opublikujesz je na jakimś forum dla panów na pewno znajdziesz odpowiedź co to za pani, a później już tylko google i zapisanie zdjęć na dysku :) te zdjęcia są dla mnie motywacją od dawna toteż nie wiem skąd je mam. pozdrawiam

      Usuń
  5. Hej, myślę nad zamówieniem tej płytki... Wiem, że wyszły dwie... Myślisz, że wystarczy kupić jedną? :) I czy te ćwiczenia są bardzo trudne? Mam 16 lat i marzę o wysportowanej sylwetce, bardzo mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tą płytkę po 15 treningach spokojnie robiłam bez większych problemów. teraz to dla mnie pikuś i potrafię zrobić intensywny 40-minutowy program kardio, a następnie materiał z tej płyty. ćwiczenia z tej płytki bardzo pięknie rozciągają mięśnie i modelują ciało. na pewno dzięki tej płytce (skalpelowi) uda Ci się osiągnąć lekko wyrzeźbione ciało (bo nie oszukujmy się - by mieć wysportowaną sylwetkę potrzeba więcej). jeżeli napiszesz mi coś więcej o sobie - czy masz problemy z wagą, jaki jest Twój główny cel wtedy pomogę z doborem płytki :)

      Usuń
  6. Hej! na stronie Ewy widziałam Twoją metamorfozę i jestem pełna szacunku:) ja od tygodnia co drugi dzień robię bodajże skalpel (totalna metamorfoza- szczupła w 4 tygodnie). wstyd się przyznać, bo ani razu nie dotrwałam do końca, ale w końcu za coś się wzięłam:) jednak 23 lata życia bez sportu, ciąża i poród zrobiły swoje, ale mam nadzieję, że kiedyś spojrzę w lustro i zobaczę taki efekt jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A może mi pomożesz przy wyborze? Mam 20 lat, przy wzroście 165 waże 52kg. Moja waga mi odpowiada, ale chciałabym zrobić coś z moim brzuszkiem, bo niestety nie jest tak płaski jak kiedyś. Mam słabą wydolność i niestety szybko się męczę. Ale jestem zdeterminowa do ćwiczenień oglądając moje zdjęcia sprzed dwóch lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że pomogę. ciężka sprawa, bo jesteś szczupła co sugeruje mi BMI także nie potrzebujesz spalania (np. killera), ale z kolei szybko się męczysz więc killer byłby dobry na poprawę kondycji. myślę jednak, że powinnaś ćwiczyć skalpel jeśli chodzi Ci jedynie o ćwiczenia Ewy. on wysmukli całe ciało. dodatkowo na brzuch możesz ćwiczyć Tamilee Webb "Chcę mieć taki brzuch" albo 10-cio minutowy trening brzucha z Mel B (YouTube) minumum 3xtyg. zdjęcia sylwetki bardzo by pomogły, więc jeżeli nie wstydzisz się możesz wysłać mi emaila

      Usuń
  8. Jak nazywa się kobieta na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pytanie :) też mi się podoba i nie wiem jak się nazywa. jest świetną motywacją!

      Usuń
  9. Hej, mam 17 lat, prawie 170cm wzrostu i ważę w granicach 52-53kg. Jestem zadowolona ze swojej figury, chcę po prostu nie tyć i utrzymywać wagę :) Który trening Ewki mi doradzisz? Chcę ćwiczyć 4x w tygodniu. Dodam, że nie jestem osobą, która dopiero zaczyna przygody z ćwiczeniami w domu. Od jakichś dwóch miesięcy ćwiczę w domku i zleciało troszkę z cm i wagi. Teraz chcę ją utrzymać i postanowiłam, że poćwiczę z Ewcią. Jej treningi są mi troszkę znane, wypróbowałam troszke każdy i żaden nie sprawia mi większych problemów. Jednak ciało naprawdę potrafi więcej niż nam się wydaję :) Ale nie wiem, który/które treningi wybrać teraz tak na dłuższą metę, biorąc pod uwagę, że nie zależy mi na redukcji tkanki tłuszczowej, a raczej na utrzymywaniu stale figury i rzeźbieniu ciała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie polecam "skalpel". pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :) wolałam się upewnić, bo nie wiedziałam czy sam skalpel pozwoli mi utrzymać efekty :) dla urozmaicenia z raz w tygodniu zamiast skalpela wybiorę któryś z dwóch pozostałych treningów Ewy :) kiedyś rozmawiałam z pewnym instruktorem fitness i nagadał mi że jak nie będę wykonywała regularnie ćwiczeń kardio to nie ma mowy o utrzymaniu wagi

      Usuń
  10. Świetny blog! Trafiłam przypadkiem i bardzo się cieszę! :D Mam pytania: 1. czy skalpel podziała na boczki i tzw. oponke na brzuchu? 2. czy spadnie mi też kilka kilogramów? Będę wdzięczna za odp, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. skalpel nie jest typowym treningiem, który ma sobie poradzić z boczkami, ale czym są boczki? to tłuszczyk, który odłożył się w tym specyficznym miejscu na boku brzuszka i tutaj jest i odpowiedź na 2. pytanie - jeżeli za pomocą aktywności fizycznej (skalpel to też aktywność) stracisz nadmiar tej tkanki to spadnie Ci parę kg = boczki się zmniejszą :) dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń
    2. dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  11. w jakiej cenie jest plyta, ktora mozna zakupic przez e-maila ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze wszystkie dziwczyny chudna chociaz troche po tych cwiczeniach,a ja tyje... robie od 2 tyg skalpel i 15km roweerem po trasach lesnych.staram sie jesc zdrowo i o 19 max jem ostatni posilek:( co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mierzysz się czy ważysz?

      Usuń
    2. Ja mam tak samo. Ale z jednej strony to dobrze, ale ješli chcesz spalić tkanke tluszczowa zmien cwiczenia na:wyszczuplajace, spalajace albo jakiees inne

      Usuń
  13. waze sie, wlasnie nie umiem sie mierzyc bo za kazdym razem mam wrazenie ze ten centymetr przykladam w inne miejsce. ale domyslam sie,ze napiszesz ze miesnie waza wiecej niz tłuszcz ale mozliwe zeby tak szybko sie uwidocznily? w ciagu 2 tygodni? a Ty chudlas,czy wazylas wiecej? mozesz mi podpowiedziec co najlepiej zjesc na kolacje? tyle ze u mnie jest problem,bo ja na kolacje musze zjesc cos ''mlecznego'' nie przelkne zadnej salatki, kanapki itd,bo pozniej po slonym posilku musze zagryzc czyms slodkim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to błąd - ważenie. jak pisałam - mięśnie łatwiej rozbudować i są cięższe niż tłuszcz, który wolno się spala. ja z początku przytyłam i dość dziwnie wyglądałam, bo spod tłuszczu uwidoczniły się mięśnie i wyglądałam jak emerytowany strongman :) bez obaw. waga wkrótce zmaleje, ale radzę się mierzyć, albo tak jak ja - olać to wszystko i cieszyć się swoim odbiciem w lustrze. lekki zarys mięśni buduje się z czasem, a u mnie jest on teraz dobrze widoczny. na kolację jedz coś lekkiego. ja zwykle popijam odżywkę białkową z mlekiem gdy jestem po treningu, a gdy nie ćwiczę wieczorem jem mleczny ryż, kaszkę kukurydzianą lub mleczną, jem jogurt, itp.

      Usuń
  14. podasz mi dokladna nazwe swojej odzywki i adres zebym mogla ja kupic? pewnie gdzies to pisalas ale nie moge znalezc:( powiedz mi jeszcze ile czasu poswiecalas na cwiczenia i co dokladnie robilas:) a no i po jakim czasie zobaczyas pierwsze efekty? wykonywalas cwiczenia bez dnia wolnego? czy np robilas sobie dzien wolny i pozwalalas sobie na jakies smakolyki w tym jednym dniu,czy zacisnelas porzadnie pasa? marze o tym,zeby nie miec tych bryczesów po wewnetrznej stronie ud i nie wiem czy mi sie uda,ale marze o brzuszku bez poporodowej fałdki,niestety robila juz wszystko i nic nie dziala:( co z tego ze miesnie sie zrobia ale gleboko pod ta falda wlasnie:( jest szansa ze po cwiczeniach ewy zniknie?dziekuje Ci za poswiecony dla mnie czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest na blogu: http://lafiga2.blogspot.com/p/podsumowanie-miesiecy.html po co Ci ta odżywka? masz niedobór białka? Ostrowia 80 WPC

      Usuń
    2. Fajny blog, i motywujący. Nie rozumiem tylko twojej odpowiedzi nereida :(.
      najpierw piszesz, że sama stosujesz odżywkę, jako posiłek po treningu, a jak dziewczyna pyta jaką, to odwracasz nieco "kota ogonem".

      Nie zrozumiałam treści ani tonu odpowiedzi...
      pozdrawiam

      Usuń
    3. "nereida" to mój stary nick i prawda - odwracam tak trochę kota ogonem, gdyż często wiele dziewczyn nie ma pojęcia po co pije tą chemię. ja dobrze wiem dlaczego to robię, z czym to się wiąże. nie piję jej też codziennie i nałogowo. robię to jedynie w ekstremalnych sytuacjach, kiedy w czasie dnia nie zapewniłam odpowiedniej podaży białka na poziomie 2g/kg masy ciała. bądźmy świadome :) pozdrawiam :)

      Usuń
  15. dziewczyny może któraś mi doradzi?Bo nie mam żadnych płyt Ewy Chodakowskiej,a bardzo bym chciala zacząć z nią ćwiczyc,czy myślicie że jak będę mieszać kilka filmików z youtuba i z nimi ćwiczyć to będą takie same efekty jak z programami z płytek.dzwoniłam do wydawcy shapa i niestety sa marne szanse na zdobycie archiwalnych numerów z płytami,a darmowy program ewy troche mnie nie zadowala(lepsze są filmy bo wtedy widać co ijak ma byc wykonane)no a numery z allegro to już nie na moją kieszeń.bardzo prosze was o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje mnóstwo innych, łatwodostępnych programów treningowych, m.in. Tiffany, Mel B, Tamilee Webb, Fitappy, 8 minute [ABS/buns/legs], Zuzana Light, BodyRock.tv. poszukaj na youtube i skomponuj swój własny zestaw

      Usuń
  16. A czy te inne progamy są tak dobre jak te od Ewy?Wiesz zależy mi żeby jak najszybciej było widać efekty,bo ja strasznie niecierpliwa jestem i szybko sie zniechęcam.Teraz dałam sobie dwa miesiące,więc chciałabym żeby po tym czasie chociaż trochę mi się spodnie poluzowały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny, które ćwiczą z Ewą często przeplatają jej ćwiczenia z ćwiczeniami Mel B (znajdziesz je na YT). ja od siebie polecam treningi Zuzany Light (też YT). są krótkie, ale bardzo intensywne. liczy się jednak to, by ćwiczyć codziennie, ale nawet lepiej na tym wyjdziesz niż ja - 12 minut codziennie to lepiej niż 45 minut 3x w tygodniu.

      Usuń
  17. Ślicznie dzękuje za pomoc,mam nadzieję że tym razem wytrwam dłużej w swoim postanowieniu,ba nawet chciałabym żeby to już weszlo mi w nawyk na zawsze.pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, a w nawyk wejdzie z chwilą gdy zaczniesz dostrzegać pierwsze rezultaty :) to uzależnia :) pozdrawiam i w chwili zwątpienia czekam na wiadomość - zmotywuję, jakoś pomogę :) POWODZENIA!

      Usuń
  18. Dzięki:)i na pewno jeszcze się odezwe,bo wiesz z moją motywacją to kiepsko,ciągle się pojawia i znika jak fatamorgana;)

    OdpowiedzUsuń
  19. HEJ TO ZNOWU JA.MAM TAKIE PYTANKO,BO ĆWICZEOD PÓŁTORA TYGODNIA,NO A DOKŁADNIE 5 TRENINGÓW Z JILLIAN PO PÓŁ GODZINY ICHYBA TRZY Z EWĄ TE Z PNŚ.STARAM SIĘ ZMIENIĆ MOJE NAWYKI ŻYWIENIOWE TZN.WPROWADZIŁAM 3,4 POSIŁKI DZIENNIE RANO PŁATKI PEŁNOZIARNISTE Z MLEKIEM,POTEM 2,3,KROMKI CHLEBA CIEMNEGO NP ORKISZOWEGO Z SAŁATĄ WĘDLINĄ I POMIDOREM NO I SER CZASEM BIAŁY 0%,NO ALE CZASEM ŻÓŁTY(BO GO UWIELBIAM I CIĘŻKO MI Z NIEGO CAŁKIEM ZREZYGNOWAĆ) POTEM ZUPA NO ICZASEM JAKIEŚ MIĘSKO Z SURÓWKĄ JESZCZE JAKIEŚ OWOCE(PRZEWAŻNIE JABŁKA) I JOGURT OWOCOWY(STARAM SIĘ WYBIERAĆ TAKIE KTÓRE MAJĄ NAJMNIEJ WĘGLOWODANÓW I KALORII) ,AHA NO I ZE DWA RAZY SIĘ ZŁAMAŁAM NA COŚ SŁODKIEGO.CZYTAŁAM O TYM ŻE JAK SIĘ ĆWICZY TO MOŻE NAM PRZYBYĆ NA WADZE, ALE CZY TO MOŻLIWE ŻE W TAK KRÓTKIM CZASIE PRZYBYŁO MI PÓŁTORA KILO I NIE CZUJĘ ŻADNEGO PRZYPŁYWU ENERGII A WRĘCZ PRZECIWNIE.A MOŻE JEDNAK MOJE MENU JEST ZŁE,BOJĘ SIĘ ŻE NIE WYTRZYMAM,A MOŻE MOGŁABYŚ MI PORADZIĆ JAKIS PLAN ŻYWIENIOWY,KTÓRY BĘDZIE ZDROWY LEKKI I PRZYJEMNY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzrost wagi to normalna cecha zerwania ze złym stylem życia (złym odżywianiem/brakiem ruchu). nie moge polecić planu żywieniowego. naucz się tego sama metodą prób i błędów. gdybym napisała taki plan byłaby to kolejna "dwutygodniowa" dieta, a to nie o to chodzi. polecam przeczytanie paru książek odnośnie zdrowego żywienia i wynotowanie tego, co wydaje się najlepsze dla Ciebie

      Usuń
  20. DZIĘKI LA FIGA.A MOŻE WIESZ JAK DŁUGO MOŻE TRWAĆ PRZYSTOSOWANIE DO NOWEGO STYLU ŻYCIA TZN.JAK DŁUGO MOGĘ PRZYBIERAĆ NA WADZE,A KIEDY POWINNO MNIE TO JUŻ ZANIEPOKOIĆ?I MOZE MOGŁABYŚ MI POLECIĆ JAKĄŚ ROZSĄDNĄ LEKTURĘ,WIESZ TYLE TEGO WSZYSTKIEGO ŻE NIE WIEM OD CZEGO ZACZĄĆ,MOŻE COŚ W SIECI JAKIEŚ ARTYKUŁY, CZY MĄDRE BLOGI?SORKI ŻE TAK SIĘ NAPRZYKRZAM,ALE JESTEM ŚWIEŻA W TYM WIRTUALNYM ŚWIECIE,JESZCZE NIE WIEM ZA BARDZO JAK SIĘ PO NIM PORUSZAĆ I JAK Z NIEGO DO KOŃCA KORZYSTAĆ,A TY WYDAJESZ SIE BYĆ W TYM OBYTA.JESZCZE RAZ DZIĘKI ZA DOTYCHCZASOWĄ POMOC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja , mogę Ci pomóc. W deitach ważne jest, żeby wiedzieć ile co ma kalorii, na tę stronę wchodzę regularnie : ilewazy.pl a, jeśli chodzi o świetne artykuły to na tej stronie ; http://polki.pl/dieta.html jest pełno! Może idź do księgarni i kup jakąś książke :).

      Usuń
    2. dopiero teraz zauważyłam ten komentarz. przepraszam. nie polecę żadnej lektury, bo swoją wiedzę czerpię z uniwersytetu medycznego (wykładów i ćwiczeń). proponuję poszukać czegoś na google lub na blogach dziewczyn, które ćwiczą - one mają niesamowitą wiedzę opartą na własnych doświadczeniach

      Usuń
  21. Hey. chciałam się Olu dowiedzieć czy mogę ćwiczyć 2x skalpela i 2x kilera tygodniowo? generalnie chciałabym najpierw schudnąć i potem wyrzeźbić ciało. czy po prostu jeśli będę ćwiczyć skalpela to będę miała 2 w 1?? proszę o odpowiedz. Dziękuje z góry:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Skalpel to szczupła w 4 tygodnie a killer? Na stronie Ewy nie mogę nigdzie tego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. killer to "nowa figura w 4 tygodnie"

      Usuń
  23. HEJ DZIEWCZYNY .. czytam duuzo pozywywów o ćw Ewy ... sama mam ochotę zacząć i to od nowego mca... mam 63 kg i 165 cm chcialabym zgubić brzuszek i wysmuklić ciało :) jaki program treningowy Ewy dla mnie polecacie?
    Bardzo dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzuszek to nic innego jak tłuszcz lub obwisła skóra (zależne od wielu czynników - wieku, przebytej ciąży, itp.), a na tłuszcz dobre są treningi kardio (killer). na wysmuklenie pomoże skalpel. połącz oba programy i czekaj na efekty :)

      Usuń
  24. a podasz mi link do ćw killera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej kwestii nie pomogę

      Usuń
    2. Nie jest konieczne szukanie płyt z ćwiczeniami Ewy, bo wszystkie 3 filmy (pełne, czterdziestokilkuminutowe, wersje) są na youtube...

      Usuń
    3. dokładnie - dla chcącego nic trudnego jak mówią :)

      Usuń
  25. Witam,
    również ja chciałabym prosić o pomoc. Ciąża dała mi się we znaki (spory brzuch, ogrooomne biodra i fatalne uda)Muszę zrzucić minimum 10 kg i to jest mój cel. Zaczęłam od callanetics. Przećwiczyłam 20 godzin. Efekt niezły, zwłaszcza brzuch ale uda dalej straszą (przynajmniej się nie "rozlewają" :)). Ale te ćwiczenia są strasznie nudne. Zaczęłam ćwiczyć Ewę szczupła w 4 tygodnie. Moje pytanie: czy dobrze zrobiłam wybierając ten trening? Jestem po 5 treningach. Chcę schudnąć i fajnie wyglądać. Może to trwać i 6 tygodni ale czy osiągnę sukces z tym treningiem? Przy czym nie jestem na diecie bo obecnie karmię piersią. Owszem nie obżeram się, ciasteczka, cukiereczki odrzuciłam w 95%, czasem muszę coś "wszamać" smacznego :), czipsy, paluszki itp nie jadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj. jasne, że osiągniesz sukces z tym treningiem, ale pamiętaj, że jest to trening statyczny. większe rezultaty będą widoczne po ok. 3 miesiącach. jeśli chcesz szybko stracić na wadze polecam program z drugiej płyty - killera, bądź trzecią płytę (tylko, że ona jest dla osób bardzo zaawansowanych). będzie Ci o wiele łatwiej, bo ze względu na dzidzię trzymasz dietę. trzymam za Ciebie kciuki i w razie problemów czekam na pytania. chętnie pomogę!

      Usuń
  26. Trzecia to jest ta "Trening z gwiazdami"? A ta druga killer jak się dokładnie nazywa? Muszę ją sobie ściągnąć. A może żebym nie wyzionęła ducha ;) to bym połączyła totalną metamorfozę z tym killerem - co drugi dzień. Ćwiczę pn - pt, w weekendy mam święto :). Proszę o podpowiedź jak to dobrać. Muszę się teraz wziąć w garśc po 20.01 wracam do pracy i wtedy mogę nie mieć czasu na codzienne ćwiczenia, pracę, dom i dziecko :( Aczkolwiek coś na pewno będę działać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza płyta - skalpel, druga - killer, trzecia - turbo, czwarta - TzG. killer to "nowa figura w 4 tygodnie". nie będę podpowiadać jak masz to dobrać. sama piszesz, że nie wiesz jak będzie u Ciebie z ćwiczeniami. lepiej danego dnia wrócić po pracy i ocenić na co MASZ SIŁĘ. jeżeli napiszę, że w poniedziałki masz robić killera to pewnie nie będziesz go robiła, bo np. w poniedziałki masz najgorzej w pracy i będziesz megazmęczona. w innych kwestiach pomogę, ale nie w tej. pozdrawiam i trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. Ok, super. Dzięki za pomoc. Ale ogólnie te dwa treningi skalpel, killer mogę ze sobą łączyć? Turbo - już sama nazwa jest porażająca :). Spróbuję może kiedyś jak będę mieć sexy ciało i super kondychę :D

      Usuń
    3. owszem. wręcz zalecam takie łączenie. nasze ciało po pewnym czasie przyzwyczaja się do podobnych bodźców. jeśli cały czas będziesz ćwiczyć to samo, wkrótce nadejdzie dzień kiedy mimo wylewania hektolitrów potów efekty będą marne. jednak póki co - bez obaw :) życzę wytrwałości :) ps. polecam też zajrzenie w moje podsumowania miesięcy. tam w tabelce zaznaczone są wszystkie treningi. możesz wzorować się na mnie

      Usuń
  27. po jakim czasie przejsc ze skalpela na killera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zależy od Ciebie. jeden przejdzie w kilka dni, bo ma świetną kondycję - drugiemu zaś ten etap zajmie parę miesięcy

      Usuń
  28. to ja mam 170 i ważę coś koło 56-58 i nigdy nie powiedziałabym ze jestem szczupła :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego mówi się, że nie powinno się ważyć, bo waga kłamie. człowiek, który ma więcej mięśni jest cięższy, ale może wyglądać szczuplej, niż ktoś 10 kilo lżejszy

      Usuń
  29. Fajny blog super prowadzony. Będę go częściej odwiedzać...

    OdpowiedzUsuń
  30. MAM pytanie do osob ktore juz cw z P. Ewa, jestem zielona i dopiero zaczynam zapoznawac sie z ta metoda cwiczen:) prosila bym o rade od czego zaczac cwiczyc? kilera? skalpela? czy program z gwiazdami?? i cw sie wtkonuje non stop np co 2gi dzien przez 4 tyg?? np tylko kilera? czy moge 1 dzien kiler 2gi skalpel i tak na przemian? bo nie wiem nawet za co sie zabrac, dodam ze ostatni rok cwiczylam na silowni dosc intensywnie jednad od pol roku mam mala przerwe bede wdzieczna za rady:)
    motylka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynasz od ćwiczeń, które są na Twoim poziomie sprawności. pół roku to długa przerwa dlatego proponuję zacząć od skalpela. następnie wprowadź killera i ćwicz wg upodobań - możesz łączyć programy lub ćwiczyć jeden - ulubiony. nie ma reguły. ćwicz od 3-5 razy w tygodniu, nie dłużej niż godzinę w jednym cyklu. pozdrawiam

      Usuń
  31. la figa-dziekuje ci bardzo za odp:) Czyli moge sobie wlaczyc na YouT filmik skalpela (czy one sa własciwe ? i pelnowymiarowe ? chyba 45min? ) i robic go 4 razy w tyg az poczuje ze potrzebuje czegos wiecej i przejsc na inny poziom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) owszem - te na YT są właściwe chociaż pirackie :p powodzenia!

      Usuń
  32. mam pytanie. czy skalpel rozbudowuje łydki i uda? boję się, że po takim treningu moje mięśnie się jeszcze bardziej rozbudują :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam pytanie. Chciałabym schudnąć głównie z brzucha, więc co jest lepsze, Killer czy Skalpel ? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej kobietki ja rowniez zaczelam cwiczyc z Ewa.Dzis minal 9 dzien-z mala przerwa ;) Moze nie ma efektow ale czuje sie jakby lepiej? ;) Moje pytanie do was. http://www.ewachodakowska.pl/sklep.php
    Zakupilam ta plyte i cwicze sam skalpel i czy na samym tym cwiczeniu schudne czy tylko poprawie forme? Jest jeszcze ten dla zaawansowanych ale nie jestem jeszcze az tak w dobrej formie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj. sama sobie odpowiedziałaś. trening dla zaawansowanych spala więcej kalorii. tym pierwszym programem też spalisz ich trochę jednak na efekty będziesz musiała poczekać dłużej. powodzenia!

      Usuń
  35. Mam tylko nadzieje,ze do lata pozbede sie wystajacego brzucha i boczkow co jest moja najwieksza zmora.Jakby piersi mi sie troszke takze zmniejszyly to bym sie wcale nie pogniewala bo mam przez to tylko problem ze strojem kapielowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do lata jeszcze masz sporo czasu :) dużo determinacji, silnej woli i zdobędziesz swój cel :) powodzenia!

      Usuń
  36. musze w tym wytrwac,chcialam tylko wiedziec czy na tym cwiczeniu bede wygladac na tyle,zeby niektorym szczeka zeszla do ziemi ;)
    Codziennie nie cwicze bo za duzo mam ostatnio za malo czasu na to ale wazne by calkowicie do lata nie zrezygnowac.Co roku cwiczylam na orbitku i po 2 tyg mobilizacja poszla w las,teraz wiem ze tak nie bedzie.Wiecej mi sie przytylo no i chce na plazy w koncu swobodnie chodzic

    OdpowiedzUsuń
  37. jak ja nie lubie tej Ewki która jest prze reklamowana myslicie ze ona za darmo to wszystko robi reklamuje dane produkty a dziewczyny daja sie na to nabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "reklama dźwignią handlu" - coś w tym jest

      Usuń
    2. a co jest złego w tym, że robi to co kocha i na tym zarabia? ;) jak aż tak Cie to boli, to idź i powiedz, że zrobisz to samo za połowę ;)

      Usuń
  38. Przy wzroście 166 cm ważyłaś 64 kg i uważałaś , że jesteś szczupła... Zaryzykowałabym takim stwierdzeniem gdybyś miała mięśnie wyrzeźbione jak Ewa Chodakowska. W przeciwnym razie z pewnością nie należałaś do osób szczupłych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby do jakich miała należeć? Do osób z nadwagą? Przy tuszy? Oblicz jej BMI to wyjdzie, że jest w normie. Nie każdy kto waży ponad 60 kg wygląda jak wieloryb, wzrost też ma znaczenie ;)

      Usuń
    2. dokładnie :) nie miałam przecież nadwagi czy tym bardziej otyłości (ale zmierzałam ku nadwadze - dzięki za zmianę stylu życia!). jak więc można było mnie nazwać?

      Usuń
  39. ja zaczelam dzis robic killera, cięzko ale dałam rade. jestem zdeterminowana. musze w koncu nabrac ksztaltow (waga w normie, aczkolwiek górna granica tej normy). mam jednak problem: ogromny biust. miseczka E a jestem dosc drobną kobietką. nawet gdy rok temu schudlam 7 kg to z biustu niewiele... sa jakies sposoby na to?

    OdpowiedzUsuń
  40. dziewczyny a jakie cwiczenia sa najlepsze na boczki????:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób poleca tiffany rothe. jej programy znajdziesz na YT

      Usuń
  41. ważę 69 kg i mam 167 cz wzrostu jaki trening bys mi poleciła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki jest Twój cel? :) zrzucenie wagi, ujędrnienie ciała, wybudowanie muskulatury? cel jest najważniejszy. później możemy kombinować :)

      Usuń
    2. przede wszystkim chce schudnac i to duzo bo minimum 10 kilo ale bardzo chciałabym rowniez ujedrnic cialo tylko jest jeden haczyk poniewaz za rok pod koniec kwietnia moja siostra ma slub a chce na nim wygladac seksownie i pieknie tylko nie wiem czy zdaze to zrobic biorac pod uwage ile waze

      Usuń
    3. spokojnie - rok to sporo czasu :) dasz radę! o ile weźmiesz się za to na poważnie. najważniejszą rzeczą jest wybrać trenera - ćwiczyć z kimś, z kim swój czas będziesz spędzać z przyjemnością. jednych drażni Ewka, drugich Zuzka, innych jeszcze Mel B, itp. więc najpierw dobierz program wg upodobania. dieta przede wszystkim. aktywność fizyczna to sprawa drugorzędna - te 30% z całości. zakładam, że wcześniej nie byłaś osobą aktywną i nie masz kondycji. tutaj poleciłabym skalpel Ewy Chodakowskiej, ćwiczenia z YT - Tiffany Rothe, Mel B - tak max. 5 razy w tygodniu, ale przy zakwasach, osłabieniu czy bólu - spokojnie, odpuść sobie jeden, dwa dni. wszystko przyjdzie z czasem. gdy nabierzesz wprawy polecam dynamiczniejsze programy Ewki, tj. killer, turbospalanie, szok trening, albo programy Zuzki. jeżeli posiadasz cięższe hantle, albo masz gdzieś blisko siłownię poleciłabym 3x w tyg. trening siłowy, pomiędzy którym zalecam aeroby (pomogą spalić tkankę tłuszczową). jak widzisz opcji jest wiele. niezależnie od tego, jaką wybierzesz przy systematycznym działaniu zaczniesz zrzucać zbędne kilogramy. zobacz - mi się udało :)

      Usuń
    4. Witam to znowu ja pisze po niecałym miesiacu poniewaz jutro mija.gdy zaczelem cwiczenia wazylam 69 kg a dzisiaj waze 66,3 kg wiec troche schudłam .

      Usuń
    5. gratulacje! utrata wagi przebiega w prawidłowym tempie także raczej nie masz co się martwić o efekt jojo. oby tak dalej!

      Usuń
  42. chce schudnac i ujedrnic cialo chcialabym schudnac ok 10kilo

    OdpowiedzUsuń
  43. Cześć,
    szukam właśnie ćwiczeń łatwych, miłych i , hihihi - skutecznych. To tyle żartów.
    Mam 40 lat (metaboliczny wiek wg TANITY - 370, ważę 73 kg przy wzroście 164 cm.

    Mam życie pełne stresów, dlatego dwa miesiące temu dobiłam do 78,5 kg.
    Od dwóch m-cy stosuję dietę ubogoenergetyczną, ale bez przesady. Czasem tam sobie zgrzeszę, żeby dieta nie była dla mnie kolejną nerwówką. Staram się po prostu zmienić nawyki żywieniowe.
    Ale do rzeczy...
    Od miesiąca skaczę ze swoją ulubioną płytą FAT BURNING - Zosi Budkiewicz ( bardzo stare wydanie ). Uwielbiam to i w miarę wolnego czasu, 2, 3 razy w tygodniu robię (ok. 50 min ).
    Efekty? Fat + dieta - 5,5 kg w dół, 5% FAT MASS w dół, 2 kg MUSCLE MASS w górę. To dane z porównania wyniku TANITY z października, gdy ważyłam 76,5 kg i miałam wiek metaboliczny: 50 lat.

    Szukałam czegoś podobnego - intensywne ćwiczenia w tańcu. Poza tym, Zosia tłumaczy wszystko idealnie.
    Nie znalazłam, ale trafiłam na tego Bloga. No i na p. Chodakowską.

    Nie bardzo wiem do jakiego treningu porównać wykonywany przeze mnie fat burning. Chyba bardziej do KILLERA ( choć na pewno jest lżejszy ).

    Planuję dołożyć SKALPEL co drugi dzień. Fat to ćwiczenia w ruchu, SKALPEL - statyczne. Chyba będzie dobrze, prawda?
    Mam troszkę kłopotów z kręgosłupem (praca siedząca), dlatego preferuję ćwiczenia w "stójce", a nie brzuszki itp.

    Czy będzie dobrze jak to sobie tak poprzeplatam co drugi dzień?
    Czy może robić najpierw SKALPEL i po nim (w jednym treningu) FAT, który potraktuję jako kardio? A co drugi dzień odpoczynek?

    Pozdrawiam
    Asia



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla przerażonych moją wagą wyjściową dodam, że wcale tej ogromnej nadwagi nie było po mnie widać. Mam męską budowę ciała (jabłko), wg TANITY 48 kg mięśni i u mnie wszystko rozkłada się proporcjonalnie. Nawet dietetyczka była w szoku jak zobaczyła wynik na wadze, bo takiego "tonażu" się nie spodziewała.
      To tak, jako ciekawostka.
      Asia

      Usuń
    2. witaj :) dzięki za krótkie objaśnienie tego treningu - nie słyszałam o nim wcześniej. masz bardzo dobry pomysł z włączeniem skalpela do ćwiczeń. ja bym te programy robiła na zmianę - tak jak piszesz - przeplatała. gratuluję świetnych wyników i samozaparcia! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Cześć, dzięki za miłe słowa. Właśnie obejrzałam skalpel (nie miałam wcześniej czasu. Co prawda nie jest to preferowany przeze mnie taneczny FAT, ale ucieszyłam się z innego powodu.
      9 lat temu, po urodzeniu drugiego dziecka, ćwiczyłam trochę ze stronką http://www.modeling.pl/?sub=artykuly&fil=lista&dz=11&poz=11.
      Niby tam są objasnienia, ale to nie to samo co "żywy" instruktor.
      Ćwiczenia Ewy w skalpelu to właśnie w dużej mierze ćwiczenia z tej stronki.
      Jutro zrobię sobie inaugurację SKALPELA, a od trzech dni skrupulatnie liczę kalorie. Moje zapotrzebowanie energetyczne wynosi około 2200 kcal. Staram się komponować od 1400 do 1600 kcal. Nie zamierzam katować się dietą 1000 lub 1200 kcal, bo nie chcę stresu dla siebie, ani dla organizmu. Fajna jest strona http://www.tabele-kalorii.pl/index.php?przesun_strone_pod_kalkulator=1 i znajdujący się tam kalkulator. Oczywiście staram się weryfikować z opakowaniem/internetem/zdrowym rozsądkiem podane tam dane. I od 3 dni nie rozstaję się z podręczną wagą kuchenną.
      I jeszcze jedno - na tej stronie jest kalkulator, który zlicza składniki energii B, T, W. Można zapotrzebowanie dobowe weryfikować. Na pewno ją już znasz, ale może komuś z komentujących się przyda.

      A które (smak) białko z Ostrowii polecasz? Masz izolat czy koncentrat? Ja też zamierzam kupić, bo:
      - kiedyć popijałam (nie Ostrowię)
      - chcę sobie zwiększyć podaż białka, bo nie wyrabiam "normy", a nie chcę jeść posiłków bogatych w białko i "dodatki" (T, W)
      - mam smaka na "słodkie", to będzie zastępstwo za słodycze :).

      Jako osoba chcąca się odchudzić, a nie trenująca jeszcze intensywnie, chcę na razie dostarczać białka w ilości 1,5 g - 2,0 g na kg m.c. Tak na razie koło 100 g/dobę. To wychodzi ok. 25% udziału białka w energii z diety.

      pozdrawiam
      Asia

      Usuń
    4. witaj :) ja także zakupiłam wagę kuchenną (czekam na przesyłkę). te kalkulatory znam, ale jak napisałaś - może komuś innemu się przydadzą. ostrowię kupiłam raz i więcej już nie kupię. miałam tą o smaku truskawkowym. również pozdrawiam

      Usuń
  44. Dziewczyny ćwiczcie daje super efekty ja po codziennym skalpelu w 2tygodnie przy wzroście 166cm z wagi 59 na57kg biodra 96 mam 93cm talia moja zmora):-) 79 teraz 76 udo53teraz51.5cm łydka 32 teraz31 skóra jedrna samopoczucie super a jakie zadowolenie polecam i powodzenia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje spadków :) oby tak dalej. pozdrawiam

      Usuń
  45. mi po 2 tygodniach ubyło 4cm w brzuchu (na wys. pępka) :O byłam w szoku, pozytywnym oczywiście!
    I ćwiczę dalej :) już 5 tydzień hehe

    OdpowiedzUsuń
  46. czemu przytylam po skalpelu? cwicze prawie 2 tyg i widze ze przytylam:( zaczelam zdrowo jesc i racjonalnie a efekt jest odwrotny do zamierzonego :( nie patrze na wage ale widze po spodniach sa troche ciasniejsze, co mam z tym zrobic ? nie chce tyc, chcialam miec ladne cialo a tu moze byc jeszcze gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co oznacza "zdrowo jeść"? co jesz, ile?

      Usuń
    2. jem 4 razy dziennie w rownych odstepach, oczywiscie nie objadam sie, nie jem slodyczy, bialego pieczywa, ziemniakow, masła, nie smaze, jem wiecej warzyw, piej duzo wody i nic:(

      Usuń
    3. we wszystkim chodzi o ilość. u jednego 4 razy dziennie to 2000kcal u drugiego - 1200kcal, a to ma znaczenie

      Usuń
  47. No wlasnie, cwicze skalpel co 2 gi dzien i mel b na brzuch i posladki.
    Od 3 tygodni jestem po 11 skalpelach i wszedzie przybylo mi po 1 cm.
    Dlaczego tak sie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) czy spożywasz posiłek potreningowy? jeśli tak - co takiego jesz?
      2) ile pijesz litrów wody (na każdy dzień)?

      Usuń
    2. Nie wprowadzilam zadnej diety poniewaz jestem raczej szczupla ale chcialabym pozbyc sie brzucha ktory zostal mi po ciazy, no i troche poprawic pupe i uda :)
      Pije ok 1- 1,5 litra wody wiem ze to niewiele ale nie przepadam za czysta woda. Postawilam glownie na cwiczenia.
      Probowalam kilera ale to jeszcze nie dla mnie na tym etapie.

      Usuń
    3. rozumiem więc, że odpowiedź na pierwsze pytanie brzmi "nie". nic dziwnego, że złapałaś parę cm. organizm broni się i zaczyna magazynować materiał zapasowy. musisz odpowiednio jeść by chudnąć! zawsze powtarzam, że dieta to 70% sukcesu, a zwłaszcza tyczy się to brzucha. brzuch nie ruszy nawet jeśli spełniasz te 30% (ćwiczenia). pozdrawiam

      Usuń
    4. Dieta to 40% cwiczenia 20% nastepne 20% to odpoczynek kazdy trener Ci to powie jezeli masz stycznosc

      Usuń
    5. Dieta to 40% cwiczenia 20% nastepne 20% to odpoczynek kazdy trener Ci to powie jezeli masz stycznosc

      Usuń
    6. nie wiem co za trener tak twierdzi, podejrzewam że żaden profesjonalny, także życzę powodzenia! ;)

      Usuń
  48. Wiec co radzisz zeby jakos ten brzuch rozruszac? A co to posilek potreningowy? Co jesc? Co cwiczyc?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczenia to nie problem. wszystkie ćwiczenia w jakimś stopniu angażują centrum naszego ciała, a więc brzuch. skup się na diecie. posiłek potreningowy to jak sama nazwa wskazuje - posiłek, który spożywamy po treningu. bogatobiałkowy, niskotłuszczowy, z dodatkiem odpowiedniej ilości cukrów prostych. spójrz na moje menu. trzeci posiłek jest potreningowy

      Usuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  50. Jestem raczej szczupłą osobą, jednak chcialabym zrzucić co nieco głównie od wewnątrz ud. nie są chyba grube ale chciałabym szczuplejsze i zależy mi na tym, żeby nie były umięśnione. jakie ćwiczenia Ewy możesz polecić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedno z drugim się wyklucza :) nie martw się jednak - ćwiczenia Ewy mięśni z kosmosu Ci nie zrobią. do tego potrzebny jest solidny trening siłowy. ćwicz na co masz ochotę - pamiętaj jednak o regularności, a efekty przyjdą z czasem. powodzenia

      Usuń
  51. Witaj. Mam 164cm i ok 68kg, przed wakacjami dużo cwiczyłam i dużo schudłam. Wyjazd za granice sprawił że przestałam dbać o ćwiczenia i siebie. Jak to bywa łapałam lenia i godzinami mogę leżeć na sofie i nic nie robić. Proszę doradź od czego zacząć aby wpaść w rytm, i ile razy w tygodniu powinnam ćwiczyć. Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj. ćwicz to na co masz ochotę. niezależnie czy jest to Ewka, bieganie, podnoszenie ciężarów czy jazda na rolkach. nie mogę nić doradzić w kwestii częstotliwości. nie znam Ciebie i możliwości Twojego organizmu. wiem tylko jedno. treningi poniżej trzech w tygodniu to jedynie strata czasu. pozdrawiam

      Usuń
  52. Witam,
    Właśnie zaczęłam ćwiczyć z Ewą - SKALPEL. Najbardziej zależy mi na wymodelowaniu brzucha. Jestem szczupłą osobą.Czy od tych ćwiczeń schudnie mi biust? Chciałabym tego uniknąć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Biust w dużej mierze to także tkanka tłuszczowa, więc już masz odpowiedź na Twoje pytanie :) Pozdrawiam

      Usuń
  53. Witaj. Czytałam twojego bloga i niektóre komentarze i na prawdę mnie zainspirowałaś :) Mam 16 lat, 175 cm i ważę 71 kg. Chciałabym trochę schudnąć z brzucha i z ud. Ale nie wiem jaką płytę zamówić a ni nic. Pomogłabyś mi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj. od zawsze twierdzę, że nie ważne co robisz. ważne, że w ogóle coś robisz i pamiętaj, że dieta to 70% sukcesu. trening jest swego rodzaju "wspomagaczem". dziewczyny zaczynają od "skalpela". oprócz Twojego wieku, wzrostu i wagi nie wiem jaki wyglądała Twoja dotychczasowa aktywność fizyczna także nic nie mogę doradzić

      Usuń
    2. Gram w kosza więc dużo się ruszam, jem zdrowo, ale i tak przybieram na wadze i rośnie mi brzuch.

      Usuń
    3. to coś jest nie tak. dużo się ruszając i jedząc zdrowo nie przybiera się na wadze. więc albo jedynie w swojej opinii jesz zdrowo, a tak naprawdę to "syf", albo jesz więcej niż tego potrzebujesz, albo ten wysiłek to niewiele. do tego mogą dojść jakieś zaburzenia hormonalne, ostatnio przyjmowane leki, choroba. powodów może być milion. podejrzewam, że problem jest z dietą. napisz mi po krótce co takiego jesz na co dzień

      Usuń
    4. Na śniadanie najczęściej jem płatki z mlekiem, zdarza się też że nie mam czasu zjeść, w szkole kanapki jakiś owoc albo słodycz, obiad czasem zdarza mi się zjeść na mieście w kebabie ale to rzadko, kolację staram się jeść do 19 ale czasem zjem sobie jeszcze jabłko lub wafle.

      Usuń
    5. to zdecydowanie nie jest "zdrowa żywność"... zmień sposób odżywiania. ćwiczenia teraz nic nie dadzą przy tym co "jesz"

      Usuń
  54. Hej,
    Mam 170cm i ważę 60kg. Tańczę taniec towarzyski. Nie jestem gruba, ale i ja i moja trenerka twierdzimy, że muszę coś zrzucić. Chciałabym się zapytać czy ćwicząc ten program coś zdziałam
    http://www.ewachodakowska.pl/files/darmowy-program-treningowy.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z odpowiednią dietą jak najbardziej! pozdrawiam i życzę powodzenia

      Usuń
  55. Szczerze to co piszesz wydaje mi sie dziwnie ja mam 165 cm wzrostu i waze tyle co Ty i to co piszesz ze jestes szczupla raczej mija sie z prawda... wiem to po sobie mam raczej przecientna sylwetke ( normalna ) ale na pewno nie szczupla.... poza tym skoro bylas tancerka dziwi mnie ze 4 razy w tygodniu to dla Ciebie za duzo ja cwiczylam z ewa 6 dni przez 4 tygodnie (w tym turbo skalpel i killer) i nie odczuwalam przemeczwnia... moze Twoj organizm inaczej reaguje ale to sie wydaje dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę inteligentko :) : http://trainlikeabeauty.files.wordpress.com/2013/06/7eba6cbb0ea0f5ced4e49c845644cb821.jpg

      może zobaczysz różnicę... a co do treningu. ważna jest jego intensywność. możesz sobie machać nóżką nawet i 7 razy w tygodniu, ale jak wykonasz POŻĄDNY trening rzadziej uzyskasz o wiele lepsze rezultaty

      Usuń
    2. A jak to się ma do Twoich ćwiczeń z insanity?

      Usuń
    3. a tak to się ma, że przy moim treningu wylewam siódme poty, nie mam czasu na "oddech", a nie tak jak większość ćwiczących non stop ziewa lub skamle przy swoim zwykle monotonnym treningu. ten kto ćwiczy insanity zauważy też, że przy tych ćwiczeniach które odbywają się 6 razy w tygodniu to tak naprawdę są jedynie 4 intensywne treningi (/tydzień)

      Usuń
  56. Znaczy ja rozumiem, że waga nie jest wyznacznikiem wyglądu, ale 64 kilo przy takim wzroście to jest dziwne. Tzn. dziwne żeby szczupło wyglądać. Ja mam 171 cm i ważę 62 kg, ćwiczę, mam "w miarę" ciało, ale zrzucić chciałabym jeszcze trochę. Pokazałabyś jakieś swoje zdjecie bez twarzy? :) Chciałabym po prostu zobaczyć, jak to jest możliwe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) nie, to nie jest dziwne 2) tak, to jest możliwe 3) wrzucałam swoje zdjęcia na bloga

      Usuń
  57. cwicze killera i turbo na zmiane pomoze mi uzyskac smukla sylwetke?

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej , mam 173cm i 71 kg , jakie polecasz ćwiczenia ?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin